min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

tirsdag 24. mai 2011

Bachelorette party...

...og hjelpe meg hvor mye moro vi hadde det i helga!

Vi startet med bind for øynene og det som møtte meg var go'jentene og champagne frokost...



Jeg har virkelig verdens beste venninner, og er så himla takknemlig for den beste lørdagen jeg kan huske.
Bilder tror jeg kan forbli i vår private mappe på facebook, men dette var en kveld vi sent vil glemme...vi lo så tårene trillet hele dagen og kvelden...og muligens så kommer det ett par bilder fra vår lille fotoshoot tidlig på ettermiddagen...



Min framtidige ektemann viste dagen derpå nøyaktig hvorfor han er den beste jeg vet om...forlover overnattet, og ikke bare tok han vare på småguttene, men disket opp med alt godt vi kunne tenke oss på en slik søndag...

Tusen takk til verdens beste jenter og verdens beste forlovede <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar