min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

torsdag 22. desember 2011

Fineste julesangen

Denne er til deg lille skatten vår..



...selv om du ikke er sammen med oss lille vennen vår, så er du med oss i hjertene våre. Jeg har laget album til deg, du skal få se alt vi gjør for å få deg hjem når du er stor nok til å forstå...går det som vi håper så er du hjemme med oss til den dagen kommer.
Jeg så i øynene dine at du ikke forstod noe sist vi traff deg, og tårene mine trillet når vi hadde sagt god jul og at vi var utrolig glad i deg.

Lille venn...vi savner deg, tenker på deg hver dag og slutter aldri å kjempe for at du skal få komme hjem til oss.
Ett julemirakel har skjedd allerede, så kanskje det er starten på vårt mirakel? Det som bringer deg hjem < 3

1 kommentar:

  1. Så vakker musikk, og så fine ord:) Ønsker dere lykke til videre.

    (og du - send meg en mail og forklar hvor det er du står fast, så skal jeg se om jeg ikke kan hjelpe deg:)

    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett