min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

lørdag 9. november 2013

Lykke..

Jeg føler meg som verdens heldigste jente for tiden.. det er en stund siden sist bloggen ble oppdatert, men jeg tenkte det var på tide nå. Vi har hatt en fantastisk høst.. en viktig avgjørelse ble tatt i retten dette året, og nå håper vi bare at min kjære familie kan få ro og fred en stund..og at kjærligheten nok engang seirer.
Vi var på ultralyd i går, på selveste bursdagen min... og det var en fantastisk opplevelse. Å se de små romstere, og være like perfekt som skatten min var for snart 7 år siden i magen min, er for meg ett under og ett mirakel vi nesten mistet troen på. Jeg kunne ikke fått en bedre bursdagsgave.. Disse to er høyt ønsket og vi lengter etter å få treffe de. Enn så lenge skal jeg prøve nyte graviditeten. Det har vært noen tøffe uker med ekstrem svangerskapskvalme og sykehusinnleggelse... Men vi er allikevel så lykkelige, og takknemlige for at vi får oppleve dette sammen.

1 kommentar:

  1. er så lykkelig på deres vegne og ser frem til å møte disse to skattene deres :)

    SvarSlett