min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

tirsdag 30. mars 2010

Stjernereiser...


Vår betydning av dette er litt spesiell...vi har hatt en del reiser i vårt liv sammen..sønnen min på tre år og meg:)


Og i tillegg til dette har jeg jobber for Star Tour i noen år og den jobben formet meg på en måte som ingen noengang har gjort...firmaet gjorde meg til den personen jeg er i dag.

Når jeg i tillegg jobber for en reisebedrift her i vestlandets perle-Ålesund var det ikke tvil om hvordan vinklingen på min blogg skulle være.


Jeg elsker å reise og ikke minst dele disse opplevelsene med verdens nydeligste tre åring som har hatt sin egen reise i livet.

Han hadde en start i livet som ikke alle har og viste allerede som 6 uker gammel baby at han var en fighter. Vi hadde en tøff start og en reise sammen som ikke alle har men det gjorde oss til det teamet vi er i dag.


I tillegg var vi så heldige å ble kjent med den flotteste mannen jeg vet om...så vi ble en komplett familie...som legger ut på nye reiser sammen.

Da jeg har startet på min utdannelse innen skriving tenkte jeg blogging var en god måte å få praktisert dette på i tillegg til å få dele litt av vårt liv med dere.


Mamma, bestepappa og skatten møter verden sammen..vi håper dere vil bli kjent med oss og bli med oss på livets reiser.

1 kommentar:

  1. en spennende reise og så flott fortalt at dette re en blogg som vi kommer til å følge med i fortsettelsen av....lykke til på reisen;-)))

    SvarSlett