min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

torsdag 24. juni 2010

Prosjekt dagsverk..

Vi maler og vi maler, og det blir så fint og flott:)



Nå er hele familien engasjert i mine prosjekt, og det som er sikkert er at vi får et hjem som ingen andre har.
Jeg er sååå stolt av tv-benken vår, men den trenger så himla mange malingslag før den blir ferdig...

For dere som kjenner til Ålesund og omegn, vet dere at sommeren har uteblitt, og regner har glimret med sitt nærvær....

Ikke den beste forutsetningen for å ha utendørs prosjekter på gang..



Meeen snart blir det bra, og stua vår blir endelig ferdig!

I dag har vi tatt ting slik de faller seg..

..lille diamant og jeg må finne på småting for å få dagene til å gå, og i dag testet vi ut bussen her på Vigra. Trillen vi hadde for shopping har kommet godt til nytte den siste tiden. Lille gull er for stor til å bruke vogn nå, men etter kik hosten slo inn og gjorde astmaen til et mareritt har det vært godt for lille klump å kunne slappe av i vognen innimellom.



Her koser han seg med en fox mens vi venter på bussen...Det skal sies at jeg ikke ante hvor busstoppet var, vi hadde ti minutt på oss, og jeg måtte ta ut penger først...derav fox...vet..egentlig lørdagskos, men har vi det travelt så har vi det travelt:)

Hadde aldri trodd det gikk an å bruke 50 min fra Vigra til Ålesund..men vi har iallefall sett myyyye av Valderøya..



Så bil er en nødvendighet...lille diamant storkoste seg, og det gjorde mammaen hans etter vi fikk hentet bilen.

En liten ekstra bare...TAKK til verdens beste stepappa for at du er fast leser av bloggen min:)



Like nysgjerrig som alltid...akkurat som meg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar