min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

mandag 25. oktober 2010

NIB's utfordring.

Hei

Jeg heter Veronica og bor på den vakreste øya i hele verden-Vigra...synes iallefall min lille familie.
Bor sammens med min skjønne lille gutt på snart hele 4 år og min samboer.
Ellers jobber jeg foreløpig for ett reisefirma her i byen..men prosjektstillingen min går ut nå i november...så vi får se hva slags spennende muligheter som ligger foran meg...:) Man skal tenke positivt:)



Jeg studerer nettjournalistikk på deltid og det var også hovedgrunnen til at jeg begynte å blogge...få skrive om det som fascinerer meg og ikke minst en plass der man kan dele sine tanker.
Jeg har oppdaget en helt ny verden i bloggverden..og er fascinert av hvor mange flotte bloggere det finnes der ute..som har inspirert mitt hjem til tusen:)

Inspirasjon: Anine sin blogg ( min gooode venninne som mang en gang har innredet mitt hjem), FruFly, Kjerstis Lykke...i tillegg til rett og slett det jeg liker...Vårt hjem er en miks av gammelt og nytt..litt Ikea og mitt dyreste interiørkjøp...Kartell lampen min.

Favoritt: Den gamle tallerken hyllen som jeg fant på hytta til mine nesten besteforeldre...fantastisk farge på etter så mange år...og jeg er blitt så glad i den. Kjøkkenet vårt hadde ikke vært det samme uten.

Uønsket: Skinnsofaer...selv om vi absolutt hadde trengt det..vet ikke hvor mange ganger jeg har prøvd å fjerne flekker fra vår herlige,myke stoffsofa.

Godfølelsen: Ute på reise, solnedgang på en nydelig strand en eller annen plass i verden, kakao med krem, en god armkrok og en skål med smågodt, våte suss fra verdens fineste treåring.

Det var litt om oss...Gleder meg til å lese om dere:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar