min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

mandag 10. januar 2011

Forberedelser....

... er kjempekjekt for en småkontrollfreak som meg...

Med en framtidig ektemann som hverken bryr seg om lokale,dekorasjoner eller invitasjoner får jeg styre på så mye jeg vil...:)
Han vil ha god mat og en fantastisk dag...og det skal det bli..



Jeg falt for dette bildet....liker stilen...der sarte kombinert med det enkle....litt oss men ikke helt oss.
Lurer på om dette var fra Ikea faktisk...lagret bildet men husker ikke hvor...så om noen blir fornærmet var det absolutt ikke meningen:) Likte så himla godt nyansene og lyset på bildet bare...:)



Dette her er nok litt mer oss....vi skal hente bjørk fra Heidal...bygden elsklingen min kommer fra. Så tar vi med oss Gudbrandsdalen i bryllupet vårt også. Hvite blomster...og bjørk...blir nok temaet i bryllupet vårt...

Foreløpig iallefall...;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar