min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

søndag 6. februar 2011

The American Dream..

Jeg drømmer om New York...og skulle helst vært der i går..:) Med mye kaos rundt oss, hver dag som er en utfordring, og der drømmen om noe nytt og stort skal skje...går tankene ofte til storby nummer 1.





Selveste "the american dream". Jeg tør drømme stort...og med en stahet som ingen ende tar..gir denne jenta seg ikke så lett:) Jeg har oppnådd det meste jeg har satt meg som mål, og er stolt av hvor jeg befinner meg i livet etter all den motgangen vi har hatt.

Nå er det ett hinder igjen, og med all hjelpen vi får nå vet jeg at kjærligheten seirer og at de tingene i livet som betyr noe, er verdt alle tårene...all frustrasjonen og all motgangen. FOR størst av alt er faktisk kjærligheten < 3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar