min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

lørdag 19. mars 2011

Wedding planner....

...og dagene går altfor fort...dette er nok den mest intense delen av planleggingen foreløpig...og selv om det er vanskelig SKAL jeg ikke stresse med noe:)



Blogg.no var ikke helt min greie...jeg foretrekker å ha en blogg...og vil fortsette her...dette er livet vårt og bryllupet får være en del av denne bloggen også... <3



Jeg har fått brudekjolen min...og dessverre ble den ikke heeelt som jeg hadde tenkt...kjole nr 2 derimot var vakker...ubeskrivelig vakker....men har liksom ikke heeelt bestemt meg...drømmen er fremdeles den ovenfor....sukk..:)

1 kommentar:

  1. Finner ikke nydeligere brud enn du var i kjole nr2..... VAKKER!!!!!!

    SvarSlett