min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

søndag 18. september 2011

En ny periode..

....starter igjen.

Jeg har null bloggelyst, og har fullt fokus på studiene nå...i tillegg til det viktigste i livet mitt...familie og venner.

Jeg følger fremdeles med på mine favoritt blogger..men tror muligens stjernereiser blir ett avsluttet kapittel i livet mitt...jeg tenker jeg har skrevet mitt om det jeg har hatt på hjertet...studieoppgaven varte litt lenger enn planlagt:)



Jeg vet at flere som er innom her ikke leser hva jeg skriver av nysgjerrighet eller fordi de bryr seg...men rett og slett for å finne ut av hva vårt neste skritt på veien mot lillehjertet vårt er...og dere fortjener ikke få vite noe mer. Vi gir oss ikke, og på ett eller annet vis så skal lillegull få vite at familien setter han høyest...dere andre er bare ubetydelige hinder underveis.



Sannheten kommer alltid for en dag, og lillegull vil få vite hvem som gjorde at livet hans ble tøffere enn det som det kunne blitt. Jeg gjør iallefall mitt for at ingen andre skal bli behandlet slik som både vi og ikke minst han har blitt.



Det er koselig å se at folk som bryr seg er innom her og setter pris på de av dere som har fulgt med på bloggen til nå.

Bak skyene er himmelen alltid blå...:)

1 kommentar:

  1. <3 Størst av alt er kjærligheten... <3 Den vinner alltid til slutt.. Klem vennen!

    SvarSlett