min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

tirsdag 11. juni 2013

Siden sist..:)

..har mye skjedd. Dagene går altfor fort..og selv om jeg til tider føler at tiden står stille..så klarer jeg ikke alltid henge med i svingene. Lillegull skal snart avslutte sitt første skoleår, og til høsten venter spennende dager på ny skole. Vi skal ENDELIG få oss hage, uteplass, utsikt ,og ett HUS der vi skal lage mange gode minner sammen.


17 mai var en fantastisk fin dag sammen med guttene mine,gode venner og familie besøk både her og der. Slike dager gjør at tankene vandrer andre plasser også, men jeg velger å tro at ting skjer for en grunn.. Det er en mening med alt, og slik ordtaket jeg er så glad i sier: "Everything will be okay in the end.. if it´s nok okay, it is not yet the end"...

1 kommentar: