min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

søndag 3. april 2011

Blomsterpiker





En del synes at hvitveis er ugress....
...men Gud han har skapt alle sammen....han hadde en mening med alt, det kan jeg forstå når jeg ser på de ting som fins overalt....










...Mimrer fra da vi var små, og Børudgjengen var den store hiten....dette var første sangen jeg lærte meg å spille på piano..med en stolt mormor som muntret opp og som rett og slett var og fremdeles er verdens beste.

Jeg gleder meg til denne kommer i posten...småtrultene som herr Diamantus er onkel til skal være våre brudepiker, og når de allerede er verdens søteste kan dere bare tenke dere hvor søte de blir med orkideer i håret, hvite kjoler og blomsterkurver i hendene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar