min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

torsdag 11. august 2011

En riktig god dag!


Ny start på oss her i Ålesund...en god start...og en spennende start.

I dag fikk jeg beskjeden jeg har ventet på en stund, og jeg er så heldig at mine studier ved Høyskolen i Volda blir dekt de neste tre årene:)
Nå er det studentliv som gjelder, og det uten at våre liv må omarrangeres på.
Pendling, bøker og innkjøp av nye bokhyller er de største endringene:)



Ingen feiring uten kinderegg-is fra Chocolatte...Ålesund's paradis for oss som er litt over gjennomsnittet glad i sjokolade:)

Jeg gleder meg til å starte på nytt, og få den kunnskapen jeg så inderlig vil ha...og ikke minst gjør oss sterkere utrustet til å fortsette:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar