min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

torsdag 5. desember 2013

Fullstendig...

.. julestemning i huset her nå. Både lillegull og jeg er så glad i alt som har med jul å gjøre..vi har allerede bakt pepperkaker, pynta hus, spilt julemusikk osv.. Til helgen venter "Putti Plutti Pott", og julestemning i Borgundgavelen. Jeg sliter fremdeles med bivirkninger av svangerskapet, men er allikevel så lykkelig over disse to i magen, at jeg gjør det jeg kan for å ikke tenke så mye på hverken kvalme, dumme prøvesvar og svangerskapskløe av det ille slaget.. bebisene våre skal være i magen en stund til … Det har jeg bestemt!:)
Julekortene er snart klare, og her er en liten smakebit av bildene vi brukte i år.. søtingen min :) Ønsker dere som titter innom her en fin førjulstid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar