min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

lørdag 3. april 2010

Reisen i influensaens land...

Uff...for en påske...synes fryktelig synd på lille familien min i dag.

I år kjøpte vi pulk til lille diamant som sliter veldig med astma...vi tenkte at nå skulle vi være super sporty og gå lange turer på fjellet. Lille diamant skulle få pulk så herr diamantus og meg selv skulle få trent opp rumpe og lår muskler opp de bratte bakker for så å suse ned på langrennskiene våre..
Lille diamant skulle sitte i pulken sin og storkose seg før vi tok en velfortjent pause med kvikk-lunsj og solo...for ikke å glemme kakao med krem.
Den perfekte påske idyll..

..som endte med nok et besøk på legevakten, ørebetennelse og antibiotika...
Herr diamantus har i tillegg til undertegnede også blitt syk...her snakker vi "vekk i morgen", kamomille-te,eks antall barnefilmer,melk med honning og hostesaft...
Sofaene våre er blitt flittig brukt i påska.

Jeg ble operert i fingern min forje uke...irriterende nok etter 2 års ventetid på å få fjernet ett knust glass fra tommeltotten min:)

Endte i 3 dagers sykemelding, verkende hånd og smertestillende...jeg hadde ikke trodd at et kutt i fingeren skulle gjøre så vondt.
Men verdens søteste herr diamantus kom med påskeoverraskelse til meg..



Så det har vel ikke helt blitt den påsken vi hadde sett for oss..men vi gjør det beste ut av det og koser oss så godt vi klarer:)
Forsatt god påske alle sammen.

1 kommentar:

  1. Dagene blir ikke alltid som vi forventer oss, men så lenge en gjør det beste ut av de så er det godt nok......

    SvarSlett