min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

mandag 17. mai 2010

17 mai er vi så glad i...

..iallefall vanligvis..

Her endte det med sykehusinnkallelse og astma anfall. Det er ikke så lett å forklare en på tre år at siden han kaster opp sånn så må vi si hadet til barnehagen hans.



Men det hjelper med is og ballong...





..ballongen forsvant fra oss men lille diamant tok det med godt humør og vinket "hadet" han.

Det var en 17 mai med bismak den gangen her, men lille diamant koste seg med pølse, tyrkisk mat( etter ønske fra mammaen) og ikke minst is ganger altfor mange:)

17 mai er for barna og gullgutten min fortjener alle de kjekke opplevelsene han kan få. Vi gjorde litt stas utav dagen og spiste ute istedetfor å grille..Solen var savnet i dag, men lille diamant og jeg klaget ikke siden alternativet var 17 mai a'la meg:) Tyrkisk musikk, tyrkisk mat, tyrkisk brød..nam nam og ikke minst tyrkisk atmosfære. Jeg har tilbragt flere 17 mai feiringer i mitt "voksne"liv i Tyrkia enn i Norge og savner det fremdeles...Det er ingen plass som er så bra som "o yes" på strandpromenaden i Marmaris når solen nettopp har gått ned og det fremdeles er varmt og godt i luften...Et lite norskeflagg på bordet og vinflasken til ære for Norge er servert. Åååå som jeg savner Tyrkia innimellom..



Ville ikke vært foruten den norske feiringen nå når vi har lille diamant..er stas med barnetog, soft is, norske flagg og "ja vi elsker" her hjemme også.

Kryss fingrene for oss..det spøker for mamma sin London tur nå..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar