min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

mandag 3. mai 2010

Drømmer om Thailand og spa...og hus..

Er i drømme modus i dag....en uke som har satt sine spor og fått igang tankene på en framtid som er goooood med stor G.

Jeg vil ta med meg guttene mine til Thailand...oppleve det jeg gjorde i fantastiske Khao Lak før tsunamien rev med seg alt jeg var glad i..
Jeg vil se, lukte ,kjenne og FØLE Thailand igjen..



By jenta som måtte bo i den dypeste jungelen i 6 måneder endret seg...til å elske å våkne opp til bølgesus, sovne til lyden av dyr man ikke heeelt visste hva var...hilse på gekkoen før man gikk på jobb og til å elske paradiset jeg bodde i...


Jeg vil flytte inn i huset vårt og ta med Thailand følelsen i dette...badet vårt skal bli som et HERLIG spa a'la Ikea...
Ideene er klare, men huset er ikke enda...Første innkjøp til badet er denne...



...gange 3 med en stor og praktfull Orkidee oppå...med myke,hvite håndkle i hyllene under.

Forhåpentligvis er vi fire stykker da..og da skal familieturen til Thailand bestilles.

2 kommentarer:

  1. flott å ha store drømmer....håper det en dag vil gå i oppfyllelse for dere ;o)))

    SvarSlett
  2. ååå så herlig ut;);) lykke til i morra:):)
    klems:)

    SvarSlett