min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

tirsdag 20. juli 2010

En sommerkjole...

 
Posted by Picasa


Inspirert av andre blogger så tenkte jeg arrangere min egen, lille give away.
Jeg er veldig glad i hvitt, og har en hvitt/beige periode nå...og gaven denne gangen er selvsagt da i samme farge.



Vila er ett av mine favoritt merker, og jeg falt pladask for denne kjolen her....den passer dessverre ikke meg...

Men jeg håper og tror det er noen som kunne tenke seg en supersøt sommerkjole.

Kjolen er i str L..og deilig lett å ha på seg.
Passer til både fest og late sommerdager..noe jeg håper vi snart får...

Paris om 5 dager..vi kan nesten ikke vente:)

Legg igjen en kommentar, så blir det ett lodd. Blir du følger, får du to lodd.
Med en liten kommentar om min give away på din blogg, får du tre lodd.

I Love Vila!

3 kommentarer:

  1. du har blitt skikkelig hekta på blogging du ser jeg ;)er litt dårlig med det for meg akkurat nå :P kanskje det blir bedre når vi har kommet oss skikkelig i orden :) fortsatt esker her og der. Marielle ble liksom født midt i flyttinga, så hun og lisa tar opp en del tid og eskene må vente ;) følger flittig med på bloggen din. har du bloglovin`? den er veldig god å ha når du følger med på blogger :)
    håper alt er bra med dere :)
    klem

    SvarSlett
  2. fine fine bloggen din :)

    Kjemp fin kjole...jeg vil ha lodd.... ;)
    1 lodd fordi jeg legger komentar, 2 lodd fordi jeg er fast følger og 3 lodd fordi jeg legger den på bloggen...yeeeeeeeeey :)

    SvarSlett
  3. Så søt kjole! E gjerne med i trekninga, og tar to lodd :) I morga e det tilbake til hverdagen og jobb for min del. Må ha riktig god tur til Paris og kose dokke masse. Klem!

    SvarSlett