min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

onsdag 29. september 2010

Luftbobler..

Jeg har kjøpt meg en boble!



Verdens beste lille diamant har diagnosen alvorlig astma kombinert med allergi..så denne saken ligger hjertet mitt nært..




Lille diamant har hostet på seg en refluks..og hverdagen hans er sterkt preget av hans astma.





Norges astma og allergiforbund har en kampanje nå der man kan bidra meg å kjøpe sin egen luftboble, og jeg kommer til å kjøpe flere..jo friskere luft, jo bedre.

Håper alle som leser dette kan gå inn på www.luftforalle.no og gjøre hverdagen bedre for de som lider av luftveissykdommer.

1 kommentar:

  1. Ååå stakkars lille gutten din! Jammen ikke lett for oss mødre når de små er så syke....

    Så det var deg som ville reise til Valle Marina altså ;) Et kjempefint feriemål for både store og små med luftveislidelser :)

    Flott at du støtter kampanjen vår: luftforalle !!!

    Hilsen Monica fra NAAF Møre og Romsdal.

    SvarSlett