min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

mandag 13. september 2010

Småprosjekter..

Etter myyye mas og bearbeiding klarte jeg å lokke med meg herr diamantus til Indiska....i tillegg til noen nye,søte topper så fikk vi med oss denne hjem. Vi kjøpte tre stykker på Ikea, men dessverre var de utsolgt for den lengste bildelisten der...



...så vi tok med oss tre små hjem istedet...og de ligger fremdeles lagret under trappen i påvente på en plass de passer inn.
MEN Indiska hadde en i riktig størrelse og riktig farge...akkurat samme farge som stuebordet vårt.

Gutta og jeg var en tur på Maxbo i dag...jeg vil lage sengegavl...men vet ikke helt hvordan enda...vil få det litt koseligere på soverommet enn det vi har nå.
Vi blir nok ikke i huset her, men vil gjøre det så koselig som mulig fram til vi får ta over vårt framtidige hjem.

Det er så himla godt med slike småprosjekt så tankene slipper å vandre for langt bort...Det går ikke en dag uten at jeg tenker på skatten vår...og hvordan han har det,hva han tenker og ikke minst hvor sår han må være nå. En liten tass forstår ikke alltid hva som foregår og hvorfor ting er som de er. Hjertet mitt blør for han...



og det gjør meg enda mer bevisst på hvor heldig jeg er som får nyte hver eneste dag med min egen skatt.

2 kommentarer:

  1. Ja du er heldig....men lille skatten vår skal til familien diamantus og få det trygt og godt:)
    Er en sterk nok i troa på dette vil det snart skje:-))))

    SvarSlett
  2. Hei du :-)

    Jeg forstår ikke mye, men kanskje litt? Håper og tror med dere at den lille kommer på rett plass. :o)

    Og ja, jeg skal ha en del klær helt opp til 8 år ;-)

    Ha en fin kveld,
    klem fra Marlen

    SvarSlett