min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

mandag 8. november 2010

29 i dag...

...og jeg vet ikke om jeg er klar for å gå inn i den siste fasen av 20 årene...:)



..men i dag skal vi ha koselig familieselskap med min egen Oreo-kake...første gang den testes ut..og jeg håper så inderlig den blir bra...ellers blir det bare karamell og kaffe på gjestene.


Neste år...tenkte jeg å markere dagen stort....gå inn i den voksne verden med stil...



...a la dette....



..og er jeg riktig heldig dette året får vi kanskje til en tur til New York!

2 kommentarer:

  1. Hei du! Altfor lenge siden sist... dagene flyr og jeg får ikke tid til noe som helst føler jeg, i den anledning vil jeg beklage at jeg enda ikke har fått sendt deg giveaway gaven din! Men den kommer, den kommer.. Håper iallefall før jul om alt går etter planen!

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulere så mye med dagen :D
    Du får nyte dette siste året før 30 åra kommer ;)
    Jeg prøver å nyte mine siste dager :)
    Men når man tenker over det så har man opplevd utrolig mye de 10 åra som har gått da :) Både på godt og ondt :) Mye lærdom å ta med seg inn i 30-åra :)
    Stor bursdagsklem fra oss :)

    SvarSlett