min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

tirsdag 30. november 2010

Fineste 4 åringen i hele verden!

....heeelt objektivt sett såklart....



...mammahjertet snakker høyt og tydelig i dag!

Jeg er så glad i gutten min, og så umåtelig stolt over at akkurat jeg fikk være mammaen hans...

For nøyaktig 4 år siden nå....hadde jeg nettopp fått engelen min opp på brystet...han krøp nesten opp selv...lå der så vidunderlig og tittet på mammaen sin som var rørt til tårer over hvor fantastisk perfekt babyen min var.



...hver bursdag er spesiell for oss begge...jeg tenker tilbake og ser med beundring på hvordan lille diamant utvikler seg hver eneste dag....for en nydelig gutt han er både på utsiden og ikke minst på innsiden...





Mamma elsker deg over regnbuen...til himmelen og tilbake...og enda litt til...fantastiske gutten min.





Gratulerer så masse med 4 årsdagen din!

2 kommentarer:

  1. Og JA han er bare verdens beste;)))) nydelig skrevet om eiego kjærlighet.....

    SvarSlett
  2. grattis med 4 åringen ;)
    snubla inn i din koselige blogg ;)
    mye fine bilder og koselige ord...
    smil fra monika i eidsdal

    SvarSlett