min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

lørdag 14. mai 2011

Hjerteskjærende...


Jeg kom over dette bilde i en kampanje som fosterhjems tjeneste har laget til...og jeg ble regelrett kvalm.



De som vil bli fosterforeldre har allerede skaffet seg info om dette, og gjør nok det de kan for å komme i kontakt med bufetat. Det skal ikke være nødvendig med slike hjerteskjærende kampanjer for å få folk til å bry seg om noen som trenger omsorg...

Å bli fosterforeldre er noe vi har jobbet for lenge, og det er ingenting i veien for at vi kan være fosterforeldre for barn som trenger det...dessverre får vi ikke lov til å være det for han som vi vil ta vare på...av de mest tåpelige grunnene man kan tenke seg...det faktum at vi allerede er i familien hans, at vi er så heldige å ha lille diamant i livene våre og at mine foreldre gjennomgikk en skilsmisse for på 80-tallet...

Men jeg er ikke kjent for å gi meg...og til dere som er innom her og vet hva dette handler om... Vi kommer aldri til å gi oss, og om systemet så må endres skal jeg gjøre det som må til.



Hjertet skal vite at vi bryr oss om han, savner han og alltid kommer til å følge han på livets vei.
Forhåpentligvis går tiden fort så vi snart vandrer videre sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar