min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

fredag 20. mai 2011

Stressa.no


Åå så jeg begynner å kjenne nervene komme...knappe fire uker igjen, og tiden løper fra meg:)

Jeg synes det er kjempekjekt med mye å gjøre på, og har gjerne eks antall baller i luften samtidig...men det her bryllupet vårt skal liksom være perfekt...og vi vil ha en perfekt dag..ikke bare for oss to, men for lillegull og ikke minst gjestene som kommer fra nær og fjern.



I dag er det planlegging med prest, i går fikset vi selve vielsen og nå er det fest forberedelsene som trenger en siste finpuss:)

Jeg har en liten feeling på at det skjer noe artig i morgen...en gjeng med herlige venninner som pønsker på noe...og jeg gleder meg. En dag sammen med verdens beste jenter kan bare bli bankers:)

Håper dere som er innom får en herlig dag, her går det unna:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar