min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

søndag 15. januar 2012

Håp..

...følger oss hele veien..

I morgen skal vi på møte for å finne ut av mer om fosterhjem og valg ved plassering av barn i familien... en spennende rettsak er snart igang...og med tanke på at en annen tante vant igjennom håper jeg så inderlig dette kan hjelpe oss på vei også.



Vi går inn i en spennende uke, og med bestått eksamen på min vei til barnevernspedagog yrket er jeg fornøyd med utviklingen så langt:)

Efva Attling smykket er på vei hjem til oss, og det skal være med meg som en konstant påminnelse på at bevarer man håper kommer man seg langt < 3

Tusen takk for all støtte til dere som følger oss, det varmer langt inn i hjertet og støtten jeg fikk når vi fortalte historien vår gav meg bare enda mer styrke til å kjempe for lillegullet vårt < 3

1 kommentar:

  1. Krysser fingrene for dere og håper det hele ender med en ekstra gogutt hjemme hos dere :)

    SvarSlett