min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

lørdag 28. januar 2012

Ord har betydning...

Så kjekt å se at så mange er innom og at jeg får tilbake meldinger fra ulike hold....
Det er på en måte merkelig å vite at det jeg skriver kan benyttes til ulike formål, men utenom ett par så er de fleste responsene jeg får utelukkende positive. De andre velger jeg å ikke bry meg stort med:)

Det at vi er anonymisert er ett valg vi har tatt da vi vil bevare familieliv og våre navn er det nok at våre kjære kjenner til. Av denne grunn er vi i bloggen familien diamantus:)

De siste ukene har vært fantastiske og samtidig krevende. Men iløpet av noen uker så vil vi forhåpentligvis se resultatet av alt vi har ofret og bedt om.



I mellomtiden må jeg bare vise dere en av tante Bruuns spesialiteter... Norges beste kafe og en perfekt plass å treffe venninner for skvalder...kombinasjonen sunn mat og fantastiske kaker passer oss utmerket:)

RIktig god helg til dere som titter innom;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar