min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

tirsdag 21. desember 2010

God førjulstid..

En lang pause fra blogglandia...av veldig mange grunner...deriblant heksesot i hus,sykdom,jobbsøk,småreiser,juleforberedelser...og ikke minst viktige desemberdager sammmen med verden søteste...




...Ikke han her..selv om han er søt på sin måte han også...Dette er Ålesund Storsenter sin nisse...som gav vår lille familie litt ekstra julestemning i kveld.
Lille diamant vant selveste nisse konkurransen..grunnet den ekstra innsatsen han la i julekortet sitt til julenissen. Julenissen ble sjarmert, og det forstår jeg veldig godt:) "Et stk stolt mamma".

Vi har hatt veldig mange utfordringer denne måneden...men det ser ut som om vi nærmer oss noen av målene nå iallefall:)



Vi har vært en tur i Oslo...kjærestetid samtidig som lille diamant hadde noen artige dager i Moss. Jeg har store deler av familien min i Drøbak, og jeg klarte ikke la være reise innom der...julestemningen ble toppet da vi besøke Julenissens postkontor og ikke minst julehuset. Litt sårt å reise til Drøbak for meg..men det er godt for hjertet samtidig...vanskelig å sette ord på.




Nå er det julestemning for fullt, og vi nyter hver dag vi får sammen med verdens søteste nisse.

Varme julehilsener fra oss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar