min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

tirsdag 28. desember 2010

I'm dreaming of a white christmas..

...synger Bill Crosby...og det har jeg også gjort i julen...jeg er så glad i de melankolske julesangene som bringer fram de ordenlig gode julefølelsene i meg:)



...ikke en feiring uten fabelaktige sko...også på juletreet...:)



Vi har allerede hatt flere juleselskap..og nå begynner vi snart med forberedelsene til nyttårsmiddagen vi skal feire sammen med herr diamantus sin familie...og kanskje min...



...det er ingenting som er så kos i julen som den spesielle tiden man får dele med de man er glad i....og jeg liker å dele den ved ett pyntet spisebord:)

2 kommentarer:

  1. er dette ditt bord Vero ?

    liker veldig det pynta bordet der :-)

    Vil ha et stort hus som e kan julepynte :)

    stor klem fra Jenny

    SvarSlett
  2. Pynte,....ja det kan du;)) like lekre alle bordene du du dekker;))

    SvarSlett