min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

torsdag 20. mai 2010

Bye bye London...

Turen er avbestilt og 18 glade mennesker er blitt til 17 glade reisende og 1 ikke-reisende som ikke er så glad...

Lille diamant blir ikke bedre og to overleger følger han opp nå...astmaen er grusom mot han og opptil 15 omganger med hoste og oppkast i løpet av døgnet nå.
Slikt sliter på en liten kropp...en liten kropp med stil riktignok...sjekk ut dagens påfunn fra lille diamant:



Lille gullet mitt er i godt humør, men blir fort sliten og orker ikke så mye..han senser selv nå at aktivitet betyr oppkast...
Jeg har så vondt av gullungen min..og har blitt fulltidssykepleier..."heldigvis" innleggelse om han ikke blir bedre til neste uke. Prøver ut masse ny medisin, men er trygg på at legene vet best i denne situasjonen.



Turen til London måtte avbestilles, men vi skal gjøre det beste ut av situasjonen...kose ekstra masse med lille diamant, reise på noen små turer slik at han kan kose seg i bilsetet og vognen sin, og bare ta livet med ro.

Som min gode venninne Anine trøstet meg med i dag: "Veronica, London vil alltid være der.." og hun har helt rett. London kan vi alltids ta igjen, mamma hjertet mitt hadde ikke hatt det godt om jeg hadde reist fra han nå. Aldri i livet...

Mamma er mamma..uansett...og jeg tror i min mammaverden at ingen klarer passe så bra på lille diamant som jeg kan:)



Lille diamant: du er det beste som har skjedd mammaen din og jeg ville droppet alle turer i verden for å være med deg!

1 kommentar:

  1. Uffa... Synd med turen din da, men som du sa så gjør man hva som helst for de små gulla våres :) Dere får kose dere masse sammen isteden :) Og lykke til videre med Adrian :) Håper det blir bedre snart :)
    klem fra Lena

    SvarSlett