min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

mandag 31. mai 2010

Utslitt og lykkelig:)

..dette er stikkordene for hvordan vi føler oss i dag.

FOR en uke det har vært. Lille diamant og jeg var innlagt på sykehuset forje uke, og fikk de svarene vi trengte...5 ulike medisin typer nå, og håp om bedring:)
Dessverre tar dette tid, og jeg sliter med konstant dårlig samvittighet for jobben...tre uker sykemelding er ikke noe særlig..
Er ikke alle som forstår, og dum som jeg er tar jeg sånt innpå meg.. godt å ha en super sjef og gode kollegaer iallefall:)

Vi er endelig i hus på Vigra, og alle tre stortrives allerede. Herlige naboer, herlig utsikt, herlige uteområder og potensiale for et herlig familieliv:)

Men fysjameg så mye ting man har...det merkes når det flyttes:)
Oppussingsprosjekt nummer en er iallefall snart klar:



Lille diamant har allerede fått seg en vennegjeng, og dette er favoritten:



Hun har fått navnet Bolli og er vår nærmeste nabo..hi hi..kuer er ikke noe mammaen til lille diamant heeeelt klarer å like..som man ser utav avstanden på bildet, men gullet og herr diamantus er overlykkelig så hver morgen og kveld hilser vi på Bolli:)

Herlig å endelig føle at vi har ett ordentlig hjem!:)

2 kommentarer:

  1. ja, og for et hjem.Kjempeflott;O)))))

    SvarSlett
  2. Herlig!!! Vero og kuer som nabo... det var noe e ALDRI trodde kom til å skje;);) Men gu så artig for en liten tass som ikke kan ha dyr inne da... en ku han kan "titte innom" hihihi:-P

    SvarSlett