min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

søndag 23. mai 2010

Vakre ord...

"Live life like you're going to die today, dream like your going to live forever."

"Kjærlighet er den eneste nøkkelen som passer i paradisets porter"

"Belief, make things real
Makes things feel, feel alright
Belief, make things true
THings like you, you and I.."

Jeg synes disse er vakre, men Belief sangen er min favoritt...Gavin deGraw skriver og synger nydelig musikk..

Vi prøver å finne wallstickers til ny huset, men jeg klarer ikke finne til herr diamantus og mitt sitt soverom...

Er det noen her som har noen forslag til fine sitat?:)

Vi skal i løpet av neste uke bestille på happylines.no..liker at de kan designe så våre blir unike...slikt som lille diamant:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar