min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

fredag 2. juli 2010

Fotspor i sanden..

Eeeeeendelig helg, og endelig ferdig med første runde.

Jeg tror jeg kan med hånden på hjertet si jeg har vært igjennom de to tøffeste døgnene i mitt liv.
Å være vitne til å se en familie rakne slik to familier man gjør nå, er både sterkt og vondt.

Å delta i denne prosessen er også vondt...men å følge hjertet sitt og gjøre det som jeg VET er rett, er noe som er viktig for meg.
Det har det alltid vært og jeg kommer ikke til å vike fra mine standpunkt, og ikke minst hva som er det rette å gjøre.

Dette handler om et lite liv som vi er fryktelig glad i, og det gjør det hele ekstra vondt.
Den parten som ikke har skyld i noe av dette, er den parten som får lide mest for andre sine handlinger...

OG det er hans sak jeg kjemper..

Jeg går igjennom hva som helst for lille diamant, og det er ikke langt unna for den skjøre diamanten vår heller...

... men det var tøft i dag.



Advokatene prøver å få puslespill bitene til å passe...

Det var en vond stund, og det er vondt å dele det såreste i livet sitt med vilt fremmede.
Min store støtte i dette var en etat jeg får mer og mer respekt for.. Jobben de gjør er viktig.

Jeg håper bare så inderlig de fotsporene som mangler ved siden av lille diamant snart kommer til oss.. og at det som blir satt først og bevart er det som er viktig her i livet...



..våre kjære små.

1 kommentar:

  1. Du har så inderlig rett i det,barna er det viktigste vi har...lykke til i den videre kampen:o)

    SvarSlett