min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

onsdag 14. juli 2010

Je t'aime Paris!



Frankrikes nasjonaldag i dag...og under to uker til vi befinner oss i selveste Paris..



Tilogmed regnvær hadde jeg ønsket velkommen med en outfit som det her...Carrie Bradshaw må være den eneste jeg vet om som klarer å se ut som en million dollars i kombinasjonen pysjamas,glitterlue, pels og høyhælte sko...Den nydelige scenen i "Sex and the city-The movie"

Jeg er fan...og disse ukene når lille diamant har vært syk...har skoboksen med serien vært en flukt fra virkeligheten.
Fasjonable klær, hendelser man til tider kan relatere seg til, vennskap, kjærlighet og ikke minst Paris....



...etterlengtede Disneyland...gutta gleder seg til dette, og jeg gleder meg til å se lillegull i hundre:)

Jeg har heldigvis funnet min mr.big...og gleder meg til å vise han det Paris som jeg forelsket meg i for en hel del år siden.



Vi trenger virkelig denne turen.. i morgen blir mye avgjort og det er godt å ha en herlig ferie som ligger foran oss.



Il n'y a qu'un bonheur dans la vie, c'est d'aimer et d'être aimé

..og jeg kan ikke få sagt hvor glad jeg er i guttene mine..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar