min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

søndag 4. juli 2010

Hyttetur

Min første artikkel ble publisert i webjournalisten i går...såååå stolt av noe så lite. Men det er noe jeg elsker å gjøre...jeg liker å skrive, og å få formulert tanker og følelser med å uttrykke seg på papiret.

Så om noen vil ta en titt og gi meg en tilbakemelding blir jeg glad:)

Ellers har vi hatt en herlig helg...minus at mormor til lille diamant ble påkjørt av en motorsyklist...
Solen har skint, og vi har rett og slett bare kost oss:)

Lørdag var vi på hytta som min stefar er deleier i, og den hadde blitt en perle om jeg hadde fått lov til å pusse den opp...
Jeg synes det er så trist at ingen tar vare på den, og den bare står der....




...og for en herlig plass...med mange skatter som fikk bli med meg hjem.



Nye planer på gang her...og det spørs hvor vi ender opp tilslutt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar