min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

onsdag 9. juni 2010

Det vakreste som fins...

I mars var det 17 år siden vi mistet lillesøsteren min..kommer aldri til å glemme den datoen...og jeg kan lukke øynene mine og lytte til denne sangen så er vi rett tilbake til 1993..og et 11 år gammelt storesøster hjerte som hadde det vondt.
Hørte sangen på radioen isted og alle minnene kom tilbake.

"Jeg har ofte gått og tenkt på
hva det var jeg gjorde galt
tenkt på alt jeg ikke fikk fortalt
Det er så mye jeg ville gi deg
det er så mye jeg skulle ha gjort
Men tida gikk så alt for fort
Du er det beste som har hendt meg
og det kjæreste jeg har
Ingen kan ta fra oss det vi har
For kjærligheten kommer og kjærligheten går
men det vi hadde sammen skal bestå

Om det skulle blåse kaldt
Om jeg leter overalt
Ingen er så god som du
Du er det vakreste som fins
Om det skulle blåse kaldt
Om jeg aldri fikk fortalt
At ingen er så god som du
Du er det vakreste som fins for meg.....

Var så godt å være nær deg
Og å ha deg som en venn
Å jeg lengter etter varmen din igjen
Var så fint å være sammen
Og du smilte da du dro
Dine øyne sa meg mer enn du forsto
Det fins håp i alt du tenker
Det fins håp i alt du gjør
I mitt liv er du et lys som aldri dør

Om det skulle blåse kaldt
Om jeg leter overalt
Ingen er så god som du
Du er det vakreste som fins"

Etter jeg selv ble mamma er det ingenting som skremmer meg mer enn tanken på å miste gutten min..jeg klarer ikke tenke tanken engang.
At man klarer overleve å miste barnet sitt er ufattelig for meg. Og jeg beundrer mamma for at hun og stefaren min kom seg igjennom dette...

Har en tankefull dag i dag...vi avsluttet en epoke, og i morgen starter den nye for fullt..



Jeg blir bare mer og mer takknemlig for den lille diamanten min for hver dag som går, og for meg er han det vakreste som fins.

1 kommentar:

  1. Han er nok den vakreste av alle for oss andre også:o) Den største diamant som fins for momo...er så uendelig gla i denne lille knoppen vår som stråler hele dagen lang....Verdens beste.

    SvarSlett