min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

lørdag 5. juni 2010

Sommer og sofakos

Litt sliten i dag alle sammen, men endelig en diagnose..Lille gull har hatt kikhoste og har det enda... Kombinert med allergi og astma blir det 5 uker med en syk liten kropp.. og det setter sine spor. Lille diamant er ekstra trøtt for tiden, så vi har litt ekstra sofakos for tiden..i tillegg blir han urolig av all medisinen så nå gleder vi oss bare til sommeren slår inn for fullt så vi kan kose oss ute igjen.



Verdens fineste...og det mest verdifulle jeg vet om.
Så heldige vi mammaer er..som får lov å være mammaer for de skjønneste barna i verden.
Morskjærlighet er noe ubeskrivelig..vi hadde besøk av et vennepar i går og snakket om forøkelse og slikt...Det fikk meg til å tenke over de ulike måtene å bli mamma og pappa på...og hvordan familier blir skapt.
Ingenting kan sammenlignes med å bli foreldre..enten man blir mamma,pappa,stepappa,reservemamma,fosterforeldre eller adoptivforeldre....

Vi håper på å få ett ekstra medlem i vår lille familie snart, og håper på en mulighet til å gi vår andre diamant all tenkelig kjærlighet.

Barna betyr alt..og jeg er ekstra heldig som fikk være mamma for akkurat min lille diamant:)

4 kommentarer:

  1. hmmm... må si jeg er nysgjerrig ;)

    SvarSlett
  2. for en skjønn blogg!Og her var bilde av den kule salongen, som jeg hååååååper kan passe inn hos tante bruun!!!!



    camilla

    SvarSlett
  3. takk Camilla:)
    Jeg og håper du liker den, synes selv den er utrolig kul..og hadde vi fått d huset vi egentlig skulle ha hadde den passet perfekt inn:)
    meeeen...e blir no nesten stolt om den passer inn på tante bruun:):)

    SvarSlett
  4. Heia! Der va jo bloggen din! Søte lille gullet.. Håpe han blir bedre snart! Klem!

    SvarSlett