min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

mandag 7. juni 2010

Sofaen min og meg..

Sofaen med stor S har fått seg nytt hjem, og ikke et hvilket som helst hjem....



...den er så heldig at den skal skal få pryde Tante Bruun sin nye og garantert flotte butikk i Ålesund Storsenter!

Jeg fikk se lokalene i dag, og shiiiiit for et potensiale...Butikken blir som den på Moa..garantert unik,herlig sjarmerende og noe helt for seg selv:)

Jeg digger tantene sin stil, og smak. Det er med hånden på hjertet ikke en eneste ting på Tante Bruun som jeg ikke liker.

Det er gjennomført på en måte som jeg er sikker på at ingen andre får til, av den grunn at det virker som det er tantenes egen genuine stil som skinner igjennom i alt...
og det er vel det som gjør at vi liker butikken så godt:)

Jeg er stolt av at sofaen "min" blir en del av dette sammens med sine tre stol-venner...også er jeg så heldig at jeg har en kosestol i samme stil i trappeoppgangen min nå:)



Tuuuuusen takk Synnøve og Camilla! Jeg digger både dere og Tante Bruun:)

Gleeeeder meg til å komme på shopping!

1 kommentar:

  1. Så artig at sofaen passa inn der da :) Ej he fri i dag, og hadde store plana om å rydde og vaske hus. Men siden sola skin så e det andre ting som frista mye mer...Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett