min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

mandag 21. juni 2010

MILK

er laget av Ugly Kids Clothing..and we LOVE it.

Verdens beste Anine fikk sin første body med dresspose når hun bar lille Liam i magen sin. Jeg klarte ikke la være å kjøpe den,og at en god venninne venter baby er den perfekte anledning til å få shoppet litt.

Ble inspirert og designet en egen prins-body til han med navn på,skrevet i gull skrift...men jeg har dessverre mistet web adressen til de som produserte..
Om noen som leser dette kjenner til en side i Norge der man får velge sin egen design, så værsåsniiiiiill å sende den til meg?

Tante Bruun her i byen har nettopp fått inn noen heeeeerlige pysjamaser fra dette merket.
MILK er navnet, og det er det en grunn til:



Jeg husker iallefall kjempegodt melkekartongene som hadde dette mønsteret..gode,gamle dager..:)

Kunne noe ha passet bedre for oss som blir vekt av kuer på utsiden av stuevinduet?

Lille diamant er super søt i sin, og det er nok høy sannsynlighet for at en god del av mitt gavekort på Tanta Bruun blir brukt til dette:)

Har funnet et speil jeg eeeelsker, men herr diamant er ikke enig...så her må det bearbeides....:)

Er super fornøyd med dagen i dag, jeg bestod på første innlevering av Kurt anmeldelsen, så nå blir den snart publisert i webjournalisten.com.

Fikk gode nyheter på jobb i dag, og venter spent på utfallet av dagens intervju....vil vil vil:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar