min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

søndag 27. juni 2010

I dag er vi på Hessa...her vi egentlig skulle bo...og der jeg egentlig VIL bo...



Jeg hadde kjøpt inn Eiffinger tapeter, planlagt gulvbelegg, maling og ikke minst innredning.
Dette har egentlig aldri interessert meg før, men takket være ei venninne som elsker interiør og gleden over å skape ett hjem for lille diamant ble jeg inspirert.

Jeg håper fremdeles det er her vi ender opp..nyyydelig utsikt, nært til sentrum,jobb og ikke minst er herlig plass å vokse opp for lillegull.

Man vet aldri hva framtiden bringer..men jeg håper den tar oss hit...



Et nyyydelig hus, med hvitt stakettgjerde og blomster i hagen:)

1 kommentar:

  1. Dumt dokke ikke fikk ta over huset i år. Håper drømmen går i oppfyllelse etterhvert :) Hadde vært kjekt å sett bilder av huset dokke bor i no da ;) Håper det går bedre med lillegutt og du snart e tilbake i jobb. Ha en fin uke videre!
    Maya

    SvarSlett