min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

fredag 25. juni 2010

Lykken er en liten diamant.

Våknet nettopp etter en liten lur i senga med lille diamant.. ikke så lett for ett lite hjerte å sovne alene når han er urolig etter medisinene han tar.

Blir litt ekstra kos, og jeg nyter den spesielle tiden vi har sammen. Lille diamant tar rundt meg, og sier han er glad i meg...for så å sovne trygt og godt.

Lykke!

Vi har hatt besøk av en nær venninne med familie i dag, og jeg er så stolt over at jeg skal få være fadder til lille Cassandra når hun kommer om en 6 ukers tid.

Vi tok oss en liten by tur..resultatet ble dette siden alle mine favoritt farger er i mote bildet for tiden..





og jeg klarte ikke la være....



Tankene våre er også på sykehuset i dag. Venninna mi imponerte stort med en fødsel jeg ikke har hørt lignende om.
Det står respekt av deg vennen, og du er mamma med stor M.
Du har kjempet lenge for gullet ditt, og han er heldig som får ha deg som mammaen sin.

Vi er lykkelige sammens med dere alle tre vennen min.

Nå gleder vi oss til å hilse på denne diamanten, og gleder oss stort til den neste lille diamanten kommer i august.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar