min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

torsdag 23. september 2010

Dagene som kom og gikk...selve livet..

I dag fant vi de søteste dessertene....nostalgi deluxe..



..og i morgen skal vi prøve smaken....sjokoladejenta slår til igjen..og jeg håper at oldemor og oldefar vil kose seg med dette sammen med lille diamant..



I dag mistet vi også en kjær tante...så tankene våre er med de som har det ekstra vondt i dag. I den anledning så har vi tilbragt hele dagen hos oldemor og oldefar....de stod henne nært og har det ikke så godt...



..det er ikke noe jeg kan gjøre for å gjøre dette bedre...men å handle mat, gå ærend, fikse ting, pynte med hvite blomster, og ordne middag var min måte å vise at jeg bryr meg og er ubeskrivelig glad i min mormor og morfar.

Det er de små tingene i livet som betyr noe for meg..og jeg håper det hjalp de litt i dag...

Ta vare på hverandre...tiden vi har sammen er verdifull.

1 kommentar:

  1. SÅ trist :(
    Men de der sjokoladepuddingen til freia e vist finere pakker enn smak sies det;);) Men men verdt å prøve hehe. E spiser ikke sånt... blæh! hehe

    SvarSlett