min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

torsdag 16. september 2010

Kjærlighet til hverandre

Disse steinene ligger ute i regnet i dag...og ser like fine ut...symboliserer det vi trenger nå...



...gårsdagen var tøff...og solen skinner dessverre ikke i dag heller.
Så i kveld skal vi vise hverandre litt ekstra kjærlighet...kose litt ekstra med lille diamant og sovne i armene på herr diamantus er mine planer for kvelden..

I morgen skal lille diamant på sykehuset, og vi begge både gledegruer oss.
Lille diamant har fortalt babyløve og simba hva som skal skje i morgen...og skjønn som han er så trøster han dem og sier at det ikke er farlig:)



Babyløve og Simba fikk seg seng på Ikea i sommer og den ligger rett ved lille diamant sin Ikea seng....trygg med hverandre i nærheten...og bestevenner for alltid:)

Kjærligheten til guttene mine er ubeskrivelig...jeg kan virkelig ikke sette ord på hva jeg hadde gjort uten dem...min trygghet, mine store kjærligheter...mitt alt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar