min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

onsdag 22. september 2010

Nytt hår er ankommet



Det fineste speilet jeg vet om...ser det trengs en vask...MEN det er motivet inni som er bloggens tema i dag...

Jeg var nemlig innom og hentet min nye frisyre i dag....føler meg en smule fjortis...men etter jeg fødte lille diamant har håret mitt bare blitt tynnere og tynnere...
Så fra sunt, stort hår...til tynt, ikke så sunt hår...en av graviditetens gaver...

I dag fikk jeg mitt store hår tilbake...ved hjelp av click on's...



and I LOVE them:)

1 kommentar:

  1. ååååå superfint :) hvor er de kjøpt om det er lov å spørre om?

    vi skal forresten etterhvert oppover til ålesund, da vil vi hilse på...men det er på nyåret da :)

    SvarSlett