min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

søndag 5. september 2010

Nydelige Longva

Søndag med sol er ikke noe vi på Sunnmøre er priset med for ofte..så når solen stråler fra klar himmel er vi klar for tur.



I dag dro vi på besøk til Haramsøya og Longva..for en herlig plass...vakre steder og natur som kan ta pusten fra alle og enhver.



Våre gode venner bor der ute, og vi fikk utforske eiendommen deres...noe lille diamant synes var veeeeldig spennende..



...mammaen hans falt pladask for denne artige gyngestolen som stod gjemt i det gamle fjøset...som jeg forøvrig synes var sjarmerende.. Jeg har store planer om å overtale familien Flem om at denne stolen kan få flytte hjem til oss...Man kan ikke gjemme vekk slike skatter synes jeg:)



...men dette var hovedgrunnen til at vi dro. Min skjønne Cassandra...jeg er sååå stolt over å være fadderen hennes, og vi gleder oss stort til å feire dåpen hennes i oktober.

En herlig dag...med en herlig familie...herlige venner og en nydelig plass som vi garantert kommer til å besøke igjen.

1 kommentar:

  1. For en herlig dag!! Fra den øya kommer deler av min familie ifra.. vakkert!

    Gratulerer som vinner av et bilde fra meg, siden du var den første å kommentere innlegget :)

    Send meg en mail på annegreten krøllalfa hotmail.com (skriver mail slik så jeg slipper spam), håper du forstår den.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett