min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

torsdag 2. september 2010

Lyseblå tresko

De beste skoene jeg noensinne har hatt på meg ble kjøpt i går:)



A.Nordin klogger er vel ikke akkurat sko...men ikke så langt ifra. Med ett bekken som fremdeles er preget av en tøff graviditet og fødsel så er disse fantastiske.
Jeg var med fysioterapeut i dag, og hun likte også disse.
Akkurat det jeg trenger for ryggen,hoftene og beina mine...også er de kjempesøte i tillegg:)



...og på samme butikk fant jeg disse latte koppene..som jeg lenge har vurdert å bestille på nett...men jeg fikk kloggene til halv pris og green gate kopper her i Ålesund:)

..fikk også med noen herlige brosjyrer med julevarer....bare noen få måneder igjen..
...Det er så kaldt her at vi kan like godt fokusere på det positive med kulden..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar