min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

fredag 10. september 2010

Fredagen er her..

Jeg liker virkelig godt Kremmerhuset altså...



...og disse fikk bli med hjem sist gang jeg var innom...skulle egentlig på apoteket for å hente ny medisin til lille diamant...og etter en pyton dag så syntes jeg at jeg fortjente en liten titt....:)

I huset på Hessa som vi fremdeles håper på å få ta over snart finnes det mange skjulte skatter...skatter som jeg titt som tett tar med hjem til oss..og denne fine kurven stod gjemt innerst i garasjen...



..og her hos oss står den midt på stuen...med en nydelig blomst som endelig viser sin skjønnhet.

Lille diamant og jeg er hjemme i dag...astmaen plager han veldig og da er godt å kunne ta det med ro en dag eller to.

Verdens beste besten feirer bursdag i dag....og i går prøvde jeg å lage Troika kake til han...om den smaker godt så legger jeg ut bilde her senere...



Takk "Besten" for at du er den du er for både lille diamant og meg!

1 kommentar:

  1. Takk for gode og varme ord ;)gla i dere også vet du............

    SvarSlett