min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

mandag 30. august 2010

Et liten helgetur..

Kjæresten min og jeg trenger virkelig en dag eller to der vi kun er oss to...og jeg vil ikke reise vekk uten lille diamant...

...for det første så er han fremdeles syk, for det andre så har han reiseforbud nå og for det tredje så koser vi oss aller mest når han er med:)



Hit vil jeg! Ikke langt fra Ålesund, men allikevel føles det som en annen verden....



...og Spa avdeling....ikke det aller mest romantiske, men et deilig avbrekk...muligens en fin gave til oss selv på treårs dagen vår?..


Bilder lånt fra Juvet.no

1 kommentar:

  1. så flott...dra dere så får vi kose oss med lille gullet vårt;O))))))
    Lille diamant koser seg som sjef for de to på fire....

    SvarSlett