min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

lørdag 14. august 2010

Cassandra

..er ett av de nydeligste navnene jeg vet om...



...og nå skal en nydelig jente få bære det.

Jeg føler meg litt mer enn vanlig involvert i denne lille prinsessen sin liv..jeg fikk bli med på ultralyd, har fulgt mammaen hennes gjennom hele graviditeten, og jeg ble ekstra stolt når jeg fikk vite hun skal hete det som lille diamant skulle hete når vi trodde han var en liten jente...:)

Jeg gleder meg til å følge trulta i livet hennes framover, og kan ikke få uttrykt hvor stolt jeg er over å få være en del av livet hennes.
Vi tre skal følge henne gjennom alle de herlige opplevelsene hun har foran seg, og vi gleder oss:)

Jeg har fått det ærefulle oppdraget med å være fadderen hennes, og har allerede begynt å ta oppgavene alvorlig...

.....shopping....to be continued

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar