min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

torsdag 5. august 2010

En lysere hverdag.

Klarer vi ikke endre det vi vil, så endrer vi det vi får til..:)



...så vi ommøblerer..



Jeg har ikke vært heeelt fornøyd siden vi flyttet inn, og nå fikk jeg endelig den plassen på kjøkkenet som manglet..ble altfor trangt der når spisestuen ruvet midt på...så jeg flyttet ut en sofa istedet....

Nå er alt klart for at Ektorpen min skal komme i hus...er blitt helt forelsket i hvitt, og liker det lyse..har alltid gjort det og ser ut som jeg kommer til å falle tilbake til det gang på gang.

Fikk en god ide av Cecilia som skriver bloggen Ceciliasverden...den benken hun har laget til sitt kjøkken er perfekt både her og ikke minst når vi får ta over huset på Hessa.



Så med håp om tillatelse fra henne så legger jeg ut et bilde fra hennes nydelig kjøkken for å vise dere den superfine benken.

Her har solen skint i dag, jeg har hatt en fin dag på jobb og go'gutta har koset seg hjemme.

Håper solen har skint for dere som er innom også:)

1 kommentar:

  1. Hei der frøken diamantus. Helt i orden at du låner bildet og så gøy at du likte benken.

    Enig med deg -hvitt er herlig. Så koselig dere har det og så flotte sort hvitt bilder av sønnen din. Har ikke vært innom bloggen din før, titter innom igjen en annen dag.
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett