min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

lørdag 7. august 2010

Underveis..

Før vi dro til Paris så tilbragte vi noen dager i Oppland fylke...og storkoste oss.



Jeg blir nok fort fascinert over ting som vi ser og opplever...herr diamantus sa det på turen; "du ser etter motiv overalt du...":)
...og det gjør jeg nok..rett og slett fordi jeg synes verden er et nydelig sted å bo i...man kan se spesielle ting overalt om man bare ser ordentlig etter...

På vei til Oslo dro vi innom Lillehammer..og fant en superkul kafe med uteservering.



Jeg likte aller beste inneområdet selv om det var nydelig utenfor. Herr diamantus har bodd i byen før, og gav oss en aldri så liten sightseeing...downtown Lillehammer liksom.

Men for en kuuuul kafe...men den beste og søteste kaffen jeg har smakt til dags dato...

... sånne opplevelser og plasser som gjør reisen like viktig som selve destinasjonen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar